Vertrek vanuit Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Ria en André - WaarBenJij.nu Vertrek vanuit Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Ria en André - WaarBenJij.nu

Vertrek vanuit Miami

Blijf op de hoogte en volg Ria en André

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Miami

Ma 19 mei:
Goed geslapen in een prima hotel. Om het hotel liep een water met nog een verrassing (zie foto). Heb nog een grote slang gezien maar was helaas te laat voor een foto…. Nog wel geschrokken in het hotel toen we later in de ochtend op de kamer kwamen. Koffers weg!!!! Later bleek dat die op verzoek van de touroperator alvast van de kamers waren gehaald zonder enige informatie vooraf. Vanaf het airport-hotel in Miami een taxi genomen naar de terminal van de cruise. Goed advies van 2 ervaren en aardige Cruisegangers uit Nederland om niet de inbegrepen transfer te nemen. Konden heel snel inchecken zonder wachttijden en waren om 12.00 uur al aan boord. Indrukwekkend uitzicht op de skiline van Miami vanaf het schip. Het “dorp” van het schip alvast verkend!!!!! Ongelofelijk met zwembaden diverse restaurants, fitness, wellness, theater en nog veel meer. En natuurlijk safety first met verplichte deelname…van een veiligheidsoefening. Daarna heerlijk gegeten in één van de vele restaurants: het black Crab restaurant met een prima tafelgezelschap uit Nederland. Ook hun eerste Cruise…. Waren wel doodmoe dus vroeg in bed….

• 21 Mei 2014 - 17:40

Sylvia Feldmann:

He Rietje en Dreetje,

dat klinkt goed zeg! Maar ik kan me wel voorstellen dat jullie erg moe waren. Nu lekker uitrusten en dat 'Zwitserlevengevoel' goed laten binnenkomen. Wel de kapitein van het schip goed in de gaten houden natuurlijk. Want is het een Italiaan en flirt hij graag met vrouwelijke passagiers, dan zou ik toch zorgen dat ik altijd een zwemvest of sloep in de buurt had. (Ik wil jullie natuurlijk helemaaaal niet bang maken, hi hi!).
    Dag lieverds. Leuk om op deze manier met jullie mee te kunnen cruisen. We kijken uit naar het volgende verslag. Goede reis en veel plezier!

Twee dikke knuffels van
    Syl en Francesca

• 22 Mei 2014 - 09:06

Ger & Marianne:

Geweldig hoor al die luxe en comfort, bij het zonnen natuurlijk wel goed smeren hoor anders dansen jullie op het avondbal als twee rode kreeften in het rond.
    Overigens een aparte ervaring dat het water in het zwembad de zee deining overneemt.
    Er zit toch wel een boden in het zwembad, zo niet dan vooral niet te diep duiken want voor je het weet kom je boven en zie je het schip wegvaren, hahaha.....
    Nou dik genieten jullie twee en wij zien uit na jullie avonturen!!!

Groetjes en "a big hug"

Ger & Marianne