Varen naar San Juan - Reisverslag uit Tamarac, Verenigde Staten van Ria en André - WaarBenJij.nu Varen naar San Juan - Reisverslag uit Tamarac, Verenigde Staten van Ria en André - WaarBenJij.nu

Varen naar San Juan

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Ria en André

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Tamarac

Di 20 mei:
Op mijn verjaardag (jawel!) zijn we vroeg (7.00 uur) gaan zwemmen. Door de beweging van het schip bewoog het zoute water in het zwembad als de zee zelf. Prachtige ervaring. En nog niemand te zien van de slechts 3500 passagiers!!!!! Lekker vroeg ontbeten en vandaag plannen maken voor onze eerste stop in San Juan waar we overmorgen zullen arriveren en natuurlijk het schip nog verder verkennen. Is een ontdekkingsreis op zich. Maar ook lekker relaxen op het balkon…. Heerlijk een paar uur in de zon gelegen bij het zwembad. Wel erg druk en harde muziek met entertainment. Veel winkeltjes en diverse bars met prima cappuccino en live muziek. Verder het casino bezocht en het theater. Jawel!. Met plaats voor 1600 personen…. Restaurant was weer goed en leuk tafelgezelschap waar weer vele ervaringen werden uitgewisseld. Misschien gaan we gezamenlijk een taxi huren ipv van de dure aanbiedingen van de Cruise-organisatie. ’s Avonds naar het theater maar dat hadden we gauw gezien. Alles wordt in 6 talen herhaald. Erg vermoeiend. Oh ja dat is waar ook. Ik was jarig. Wel lieve sms-jes ontvangen en midden in de nacht ook een van mijn werk….. Zelf ook opletten om niet midden in de nacht te antwoorden dwz Nederlandse tijd. Het is hier 6 uur vroeger…. Sorry Noah!

• 21 Mei 2014 - 17:43

Sylvia Feldmann:

Oh, Vergeten! Sorry Andre!. Alsnog van harte gefeliciteerd en nog heel veel gezonde jaren bomvol reisplezier.

XX
    Syl en Francesca

• 21 Mei 2014 - 20:27

Belinda:

Hé lekkere vakantigangers,

Dat klinkt goed allemaal zeg! En als het te druk om jullie heen wordt dan zijn er vast wel rustige plekjes te vinden toch? Wat een ervaring om zo elke dag weer op een andere plaats te komen. We wachten op het volgende reisverslag!! We missen jullie dikke kus x x x x

• 22 Mei 2014 - 08:07

Hans Van Kleef:

Hallo Andre en Ria,

Beetje laat maar toch nog gefeliciteerd, mooie verjaardag gehad lijkt mij zo al dobberend.
    En een bezoek aan San Juan gebracht! Nog veel plezier verder ben benieuwd erg naar het vervolgd van je reisverhaal.

Groetjes, Hans.

• 23 Mei 2014 - 19:13

Henk En Maryke:

Ook wij zijn jou verjaardag helemaal vergeten. Zitten inmiddels op de camping in spanje. Veel plezier en we blijven jullie volgen.

• 23 Mei 2014 - 19:13

Henk En Maryke:

• 23 Mei 2014 - 23:14

R&R:

Hi Ria en André,

Nou,nou.nou, dat gaat maar door met schitterende ervaringen. Kon je je talen niet gelijk een beetje ophalen in het Theater dan ;-))
    Als het toch zout water is André, kan je dan niet beter als Tarzan vanaf je balkon de zee induiken? haha.

Komt er nog een Captains Diner want ik weet zeker dat Ria al gesproken heeft met die man. Er van uitgaande dat het een man is natuurlijk, anders moet jij aan de bak André.

Misschien volgende keer een scène uit de film Titanic, zo voor op de boeg. Ik kan me er nu al op verheugen.
    Veel plezier nog met zijn tweetjes ( ahum, ruim 3000 las ik ergens) en blijven smeren hé met die zon ;-)

Groeten, Remko & Renate