Charlotte Amalie St Thomas - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Ria en André - WaarBenJij.nu Charlotte Amalie St Thomas - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Ria en André - WaarBenJij.nu

Charlotte Amalie St Thomas

Door: Andr

Blijf op de hoogte en volg Ria en André

24 Mei 2014 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Vrij 23 mei:
Om 9.00 uur aanmeren bij St Thomas op het maagdeneiland Charlotte Amalie. Één van de 4 maagdeneilanden. Ria is weer gaan zwemmen maar ivm mijn verkoudheid ben ik niet meegegaan. Ria was even benauwd om te verdwalen op dit immense schip maar no problem! Op ons gemak ontbeten en daarna aan de wal. Wat een drukte met alle excursies. Dat kost 60 dollar per persoon maar wij hebben weer een taxi genomen voor 25 dollar per persoon en Yvonne (onze taxidriver) heeft ons overal gebracht en was een zeer goede gids! Prachtige stranden Magen’s Bay (één van de mooiste stranden ter wereld) en mooie vergezichten. Een groot deel van het eiland gezien. Daarna weer op tijd terug bij het schip en vermoeid van alle indrukken lekker bij 1 van de vele zwembaden uitgerust. Wat een verwennerij. Om 18.00 uur voer de MSC Divina naar het volgende eiland St John’s naar het stadje Antigua. Oh ja verkoudheid bijna kwijt!!!! Vanavond weer heerlijk eten in de Black Crab en daarna weer naar het Theater voor zang en dans….

• 24 Mei 2014 - 10:12

Anneke En Ton:

Leuk om jullie te volgen en ervaringen te delen. Jammer dat internetten en het uploaden van foto's zo moeilijk is. Vooral de Maagdeneilanden lijken ons geweldig met witte stranden en al die schone maagden onder de palmbomen. Maar die foto's zien we later nog wel, hè André.

groetjes en veel plezier,
    Anneke en Ton

• 24 Mei 2014 - 11:27

Belinda:

Nou, dat klinkt goed. Jullie vermaken je gelukkig helemaal niet he :-) Hopen dat je nu zonder proesten en hoesten verder kan anders steek je het hele schip aan!!
    Noah doet vandaag zijn laatste examen Spaans, bijna een hele dag in Amsterdam. Spannend dus. En dan is het voorbij. Vertrekt hij dinsdag alweer naar Turkije.
    Wij werken hard door, het is heel druk op het park dus dat is mooi. De bamboe staat er al!
    Dikke kus en geniet geniet.

• 24 Mei 2014 - 12:22

Jos Truus:

Dit klinkt helemaal te gek. Wat een indrukken doen jullie op. André beterschap met je verkoudheid en genieten jullie nog van al het moois

• 24 Mei 2014 - 21:31

Marian:

Hoi André en Ria,
    Dat ziet er allemaal fantastisch uit. Het schip (wat een luxe!) en wat groot! En dan die mooie uitzichten en dat heerlijke weer. (helemaal niet jaloers hoor!).
    En André, ik hoop dat mijn mail voor je verjaardag je toch nog heeft bereikt.
    Hoop ook dat het snel afgelopen is met je verkoudheid en weer mee kan zwemmen met Ria. Je wordt er veel te lui door.
    En dan nog al dat lekkere eten en het vertier 's avonds. dat wordt straks weer lekker aftrainen voor jullie.

Wel jammer dat de filmpjes en foto's niet lukken. Nou jou, hebben jullie in ieder geval nog iets te klagen ;)

Leuke ontwikkelingen hier in het Haagje, horen jullie nog wel.!

Veel plezier nog de komende weken!

Groetjes, Marian