Trinidad - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Ria en André - WaarBenJij.nu Trinidad - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Ria en André - WaarBenJij.nu

Trinidad

Door: André

Blijf op de hoogte en volg Ria en André

29 Mei 2014 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

Do 29 mei Hemelvaartsdag:
Om 6.30 uur al aangemeerd in de haven van Port of Spain in Trinidad. Half 10 weer een taxi genomen met Brazilianen, Nederlanders en Duitsers. De chauffeur was een echte komiek en we hadden pijn in onze buik van het lachen. No mam that is no rain. That is called liquid Sun in Trinidad!!!! En hoe is het weer in Nederland???? Weer veel specerijen en een prachtig strand met heerlijk water. Ook hier veel natuurlijke begroeiing en er komen hier verschillende soorten schilpadden en slangen voor. Bellen lukt niet! Zelfs niet met de black berry… Dan maar mailen. Nog even terug naar de wal om te internetten…. En de reisverslagen versturen…
Was wel een uur wachten in de rij voor vrij internet.....

• 30 Mei 2014 - 14:01

Belinda:

Het begint hier nu ook eindelijk droog te worden... Kunnen jullie de reacties op de verslagen eigenlijk lezen? Je moet wat overhebben voor een beetje internet. Eigenlijk raar want we kunnen niet meer zonder inmiddels.
    Straks een paar dagen op zee toch? Hopelijk een mooie en rustige tocht.
    Veel liefs xxx

• 30 Mei 2014 - 16:47

Sylvia Feldmann:

Hi hi, volgens mij hadden jullie er nog een weekje bij moeten boeken i.v.m. de reisverslagen.
    Andre, kijk maar uit dat je de boot er niet door mist!

Veel plezier!

P.S. Zussie, hoe gaat het met de verkoudheid? Hoop dat je er inmiddels vanaf bent.

xx
    Sylvia

• 31 Mei 2014 - 12:18

Marianne & Ger:

Hi wereldreizigers,

Als wij al de reisverslagen in ogenschouw nemen, overtreft deze cruise toch jullie stoutste dromen nietwaar, 't is dik genieten dat is duidelijk....
    Andere mensen ontmoeten, de sfeer en cultuur op de eilanden proeven en genieten van de schitterende natuur en dan hebben we het nog niet eens over de luxe en het entertainment aan boord, helemaal te gek.

Mooi dat jullie goed kunnen slapen als het schip last heeft van een behoorlijke deining, ik (Ger)
    zou daar echt van over mijn nek gaan hoor en roepen "es ist zu kotzen" of zoiets.

Leuk zo' n taxichauffeur met humor, daar houden wij wel van.

Via het Kruidvat doen wij nu mee aan een prijsvraag en gaan een soortgelijke cruise ook even winnen, dus dan komen wij jullie achterna, hahahaha....

Nou Rietje en Dreetje, wij kijken uit naar jullie volgende reisverslag.
    Groetjes en dikke knuffels Marianne & Ger

• 01 Juni 2014 - 10:42

Ton Weimer:

Wat n reis....mooi he ,ik ben er ook geweest......dus....alles ervaar ik weer.
    dit blijft heel lang op je netvlies nog staan !!!
    Ik hoor het wel n keer in Goedereede !!!! Lief uit Hilversum

• 02 Juni 2014 - 18:19

Tess:

Nou zeg, jullie maken me wel jaloers hoor met al die reisverslagen! Haha, ik zou wel willen ruilen met jullie geluksvogels zeg! ;P En ook nog eens Richard Groenedijk 2.0 als chaffeur, haha, beter kan het toch niet?

Geniet er nog maar van, want voor je het weet ben je weer terug in dit koude kikkerlandje! Hoewel, momenteel is het eindelijk eens goed weer hier. Morgen (dinsdag) komt Noah weer terug uit Turkije, dus dan blijft zijn kleurtje tenminste een beetje. Voor zover hij die krijgt, want ik denk niet dat hij van jullie twee kan winnen! Haha,

Heel veel liefs van jullie kleindochter, Tess xxx

• 04 Juni 2014 - 13:06

Jos Truus:

Zo te lezen is het puur genieten wat jullie doen. Onze vakantie zit er weer op en wij hebben geen gebrek gehad aan vloeibare zonnestralen. Geniet nog van deze week liefs van ons Jos Truus

• 07 Juni 2014 - 09:36

Ger & Marianne:

Ja, ja.... aan al het goede komt een eind maar al met al hebben jullie als we uitgaan van de reisverslagen het prima naar de zin gehad en onvergetelijke indrukken opgedaan van de
    Caribbean en ervaren hoe het is aan boord van een groot cruise schip.
    Opvallend is wel dat de foto' s voornamelijk een poserende Rietje laten zien, waar zat jij al die tijd Andre ha ha ha.... (tja foto's maken en reisverslagen)

Al met al zullen we toch wel blij zijn als jullie weer behouden zijn teruggekeerd en hopen jullie spoedig weer in levende lijve te ontmoeten.

Groetjes en dikke knuffels

Ger & Marianne