Van Santos naar Sao Paulo - Reisverslag uit Santos, Brazilië van Ria en André - WaarBenJij.nu Van Santos naar Sao Paulo - Reisverslag uit Santos, Brazilië van Ria en André - WaarBenJij.nu

Van Santos naar Sao Paulo

Blijf op de hoogte en volg Ria en André

10 Juni 2014 | Brazilië, Santos

Za 7 juni + Zo 8 juni:
Gisteren in Rio ook langs het hotel gereden waar de Nederlandse voetballers verblijven. Er ligt zelfs een oorlogsschip voor de kust!!! De Brazilianen zijn zeer kritisch omdat zij opdraaien voor alle kosten! Nederandse team huurt een stadion voor 1 miljoen dollar!!!
Vanochtend alles op ons gemak kunnen doen maar wel lange wachttijden bij het ontschepen! Er waren koffers kwijt van Pieter en Elseline waar geen labels meer op zaten. Gelukkig toch nog terug gevonden. De transfer naar het vliegveld duurde ca 2 uur. Prachtige bergachtige natuur (tropische regenwouden) nadat we het havengebied verlaten hebben. Een beschermd natuurgebied. Toch naast elkaar in het vliegtuig door wat te ruilen. Wel een lange reis hoor! (11 uur). Gelukkig toch nog wat geslapen. Ria languit op 2 stoelen. Heerlijk dat Belinda, Noah en Tess ons van Schiphol opgehaald hebben! En daarna naar huis met schitterend weer. Tropische temperaturen. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt! Tom en El hadden fantastisch op het huis gepast. Bedankt hoor! Ook weer heerlijk om thuis te zijn!

De laatste foto's zijn van ...... het Noordzeestrand hoor!!!!!!

• 10 Juni 2014 - 10:14

Anneke En Ton:

Hoi Ria en André,
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Zeker met de huidige onrust in Sao Paulo. Nu weer lekker bijkomen van de mooie reis. Tot ziens op 6 juli bij Renate, Remko en Hans.
    groetjes Anneke en Ton

• 10 Juni 2014 - 13:06

Truus En Jos:

Welkom thuis.

• 10 Juni 2014 - 14:12

Tom En Elly Bust:

Dag André en Ria,

Dit is een grapje hoor, deze mail, want we hebben elkaar al weer uitgebreid gezien en gesproken!
    Maar ik vond dit toch wel een aardige afsluiting van jullie, én onze heerlijke reis/verblijf.
    Ook weer lekker om thuis te zijn, hè, tenminste, zo ervaren wij het.
    groetjes, Tom en El.